lördag 9 februari 2013

Utmaning på Facebook...

Ikväll poppade det upp en utmaning om att göra ett gratulationskort till ett brudpar. Det här är mitt bidrag. Ett One layer card och väldigt Clean and Simple. Stämplarna har jag hittat på Magnolia i fyndlådan för en tjuga styck... Jag skäms nästan för att jag använt dem så lite! Jag stämplade en och två gånger med Distress Ink Seedless Preserves, älskar den färgen! Jag gillar när det blir ton i ton... På den vänstra klänningen la jag vit Perfect Pearl. Det är ju så svårt att fota men ni som själva använt det vet hur snyggt det blir!

Hoppas ni gillar mitt kort och skulle det va så att ni känner två brudar som ska gifta sig snart så är kortet till salu...

1 kommentar:

  1. Jättehärligt kort!
    Smart att stämpla två ggr och få det så läckert ton-i-ton :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails