lördag 9 februari 2013

Nu ser jag ljuset i tunneln!

Det är på gång nu. Min scraplust har kommit tillbaka och livet har lugnat ner sig avsevärt!

Igår grävde jag fram mitt pysselrum. Det har varit allmän avdumpningsplats för diverse skit som ska slängas, flyttlådor som ska till förrådet och annat som inte har någon naturlig plats. Det har varit ren ångest att bara titta in i rummet. Jag vet att jag kommer älska att vara där när jag fått ordning för det är ljust och luftigt. Perfekt för pyssel!

Jag har fått en otäck insikt medan jag har packat upp 4(!!!) stora flyttlådor, packade till max, med pysselmaterial. Ja, det var såklart inte allt... Jag hade redan packat upp en hel del och de två backarna till höger under skrivbordet är fortfarande kvar. Hur som helst! Jag insåg att jag har på tok för lite förvaring... Det är ju inte alls så att jag har för mycket grejer, inte alls, jag har bara för lite organisation! Så nu är nästa projekt att få ordning. Alltså, riktig ordning, ni vet Var sak på sin plats-ordning!! Det kommer bli en utmaning av galaktiska mått...

Jag tjuvstartade lite igår när jag hade lyckats få undan tillräckligt mycket så jag iaf såg bordsytan. Det blev 5 snabba kort. Jag ska fota dem idag när det finns ljus. Förhoppningsvis så lossnar det lite nu så jag kommer igång igen. Jag har saknat att får sjunka in i den kreativa världen och bara få stänga ute vardagen några timmar.

1 kommentar:

  1. Härligt att du hittat in i skapandet igen! :)
    Jag har samma problem här hemma i min lilla pysselhörna... Det är på tok för dåligt med förvaring! Och jag vet inte hur många gånger jag har organiserat om nu... :D

    Ser fram emot att få se dina kort! Har faktiskt saknat dina fräcka och underbara alster!

    Ha en fortsatt härlig helg!

    SandraD

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails